Zavřít
Low carb recepty, po kterých se olíznete. Inspirujte se snídaní, obědem, svačinou i večeří. Foto: Lucie Schimmelová

21. 5. 2020 5:00

Celodenní low carb jídelníček. Quiche, po kterém se olíznete

Snídaně, oběd, svačina i večeře. Přinášíme příklad celodenního low carb jídelníčku. Recepty, které bude chtít zkusit i zapřísáhlý cukromil pro vás sestavila autorka nízkosacharidové kuchařky Lucie Schimmelová. Je libo ke snídani zdravý čokoládovo-kokosový dezert?

Ne každý low carb stravování vyznává. Ale většina z nás se snaží alespoň večer sacharidům vyhnout. V případě, že potřebujeme zhubnout pak i přes den. Proto věříme, že tyto recepty, které jsou jak fotogenické, tak chutné, bude chtít vyzkoušet každý. Lucie Schimmelová, autorka knihy Nízkosacharidová sladká kuchařka je sestavila přímo pro vás.

 class=

Čtěte také: Jaké potraviny jsou vhodné při low carb stravování plus recept k tomu

Čeká vás sladká snídaně, k obědu quiche s uzeným a špenátem, na svačinu sušenky a k večeři kyselo se švestkami. Dejte nám pod článkem vědět, který recept jste vyzkoušeli a jak vám chutnalo! Vzkazy potěší určitě i samotnou kuchařku Lucii na jejím Facebooku. Chcete se inspirovat ještě více? Navštivte také její webové stránky.

Snídaně

Čokoládovo-kokosový dezert

 class=
Čokoládov-kokosový dezert. Foto: Lucie Schimmelová

Ingredience:

Postup:
Kokosové mléko v míse vyšleháme s jogurtem. Do směsi vmícháme erytritol a chia semínka. Směs rozdělíme na dvě poloviny. Ve vodní lázni rozpustíme vysokoprocentní čokoládu. Rozpuštěnou ji vmícháme do jedné poloviny směsi. Obě směsi necháme do rána vychladit v lednici. Ráno do hrníčku vlijeme světlou část, následně čokoládovou část a dozdobíme strouhaným kokosem.

Mňam! Koláč s uzeným masem a špenátem nejdete na další stránce ->>>

Stránky: 1 2 3 4